انتقال سنگربلاگ
.: پاسیاد دفاع :.
مبارزه هم چنان باقیست وکربلا هم چنان جاری...

سلام دوستان این وبلاگ

به آدرس زیر منتقل شده است:

Pasyad-e-Defa.blogfa.com

حتماقدم روی کی بوردم بذارید تشریف بیارید ...

منتظر حضور گرم تون و نظرات پرشور و سازنده تون هستم!!!

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ سه شنبه 25 بهمن 1398برچسب:, |


   یک قناسه چی ایرانی که به زبان عربی مسلط بود اشک عراقی ها را در آورده بود. با سلاح دوربین دار مخصوصش چند ده متریِ عراقی ها کمین کرده بود و شده بود عذاب عراقی ها؟ بار اول بند شد و قریاد زد:" ماجد کیه؟" یکی از عراقی ها که اسمش ماجد بود سرش را از پس خاکریز آورد بالا و گفت:" منم!"

ترق!!

ماجد کله پا شد و قل خورد پای خاکریز و قبض جناب عزراییل را امضاکرد! دفعه بعد قناسه چی فریاد زد:" یاسر  کجایی؟" و یاسر هم به دست بوسی مالک دوزخ شتافت!

   چند بار این کار را کرد تا این که به رگ غیرت یکی از عراقی ها به نام جاسم برخورد. فکری کرد و بعد با خوشحالی بشکن زد و سلاح دوربین داری پیداکرد و پرید رو خاکریز و فریاد زد:" حسین اسم کیه؟" و نشانه رفت. اما چند لحظه ای صبر کرد و خبری نشد. با دلخوری از خاکریز سر خورد پایین. یک هو صدایی از سوی قناسه چی ایرانی بلند شد:" کی با حسین کار داشت؟" جاسم با خوشحالی، هول و لاکنان رفت بالای خاکریز و گفت:" من!!"

ترق!!!!!!

جاسم با یک خال هندی چهار چرخش رفت هوا!

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:جیره جنگی,دفاع مقدس,جنگ تحمیلی,ترکش شوخی,شوخ طبعی,قناسه,عراق,ماجد,یاسر,جاسم,حسین, |

در پژوهش بعمل آمده در بيش از 150 دانشگاه در کشورهاي مختلف جهان اکثريت قريب به اتفاق دانشگاهها داراي ضوابط نوع خاص و ويژه پوشش متناسب با محيط آموزش مي‌باشند. نکته‌اي که قابل تأمل است اين که در محيط مقدس آموزش و تعليم در هرکجاي جهان مي‌توانيم موارد مشترک را جستجو کنيم و آن کيفيت پوشش حرفه‌اي مناسب با محيط درس و تدريس و وجود دستورالعمل متناسب با آن مي‌باشد.

 

علت و ضرورت ضوابط‌ مندي اين محيط نه تنها بر باورمندي بر اصول ارزشي که حاکي از جهان‌بيني آنهاست مي‌باشد، بلکه اکثريت آنها بر اساس نوع ضرورت‌هاي محيطي و ايمني و آرامش روحي و رواني متناسب با پيشرفت کار پايبندي به ضوابط خاص پوشش را الزام مي‌دارند و چگونگي وضعيت ظاهري را برخاسته از شأن محيط علم و فرهنگ خاص محيط آموزشي و جلب رضايت عواملي که در محيط مشغول تعليم و تربيت مي‌باشند، مي‌دانند و از همه مهم‌تر اينکه در هر جامعه انساني، رعايت نظم، ضابطه، قوانين بومي و خاص هر مجموعه در اولويت امور جهت دستيابي به اهداف خاص و کارويژه مجموعه ضروري است و بالعکس قانون‌گريزي مشخصه انسانهايي است که هويت و شخصيت آنان به دلايل مختلف ثبات نداشته و عواقب زشت و ناپسند سلب آسايش و امنيت فکري و جسمي که عدم دستيابي به اهداف را به دنبال دارد را براي خود امتياز و تفاخري محسوب مي‌کند و توسط اينگونه اشخاص رعايت حقوق جمعي که از جمله آنها عدم سلب آسايش از محيط است به فراموشي سپرده شده است که طرد شدن از محيط عاقبت امور اينگونه افراد است و دقيقاً يکي از علت‌هاي ضوابط موجود اعم از ضوابط آموزشي، پژوهشي و فرهنگي در دانشگاهها به دليل مشخص بودن چگونگي و کيفيت برخورد با اينگونه افراد مي‌باشد که در عدم رعايت حقوق جمعي و عواملي که موجبات دستيابي به اهداف جمعي را موجب مي‌شوند براي آنها امري عادي تلقي مي‌شود و فقط قانون و ضوابط موجود است که راه صحيح را براي آنان نمايانگر است.

دانلود نسخه پی دی اف بررسی ضوابط پوشش دانشگاه های جهان با حجم 500کیلوبایت

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:پوشش,آموزش,حجاب,درس,تدریس,جهان بینی,دانشگاه مديريت ماهاريشي آمريكا,موهاي بلند,لباس‌هاي لي,مجاز,موسسه‌ بين‌المللي فناوري سيريندهورن,لباس‌هاي جين,دانشگاه بريستول انگلستان, شلوار لي,شلوارك,دانشگاه ويرجينياي جنوبی, دختران,پسران,عفيف,آراسته,دانشگاه باب جونز آمريكا,تاتو كردن,آرايش بيش‌ از حد,دانشگاه ادكونل آجاسين نيجريه,لباس‌ اندام‌نما,لباس بدن نمادانشگاه مسيحي آبيلن, شئونات,مسيحيت,دانشگاه تگزاس آمريكا, آرايش‌هاي غليظ,آرایش غيرمتعارف,دانشگاه آكسفورد,لباس باز و بدن‌نما,مدل‌هاي افراطي مو,كالج رابرت تركيه موي پسران,اصلاح صورت,گرين ويل شمالي آمريكا,آرايش‌كردن, دانشگاه آدامز آمريكا,آدامس,تنباكو,دانشگاه استمپ فورد بنگلادش,تي‌شرت,دانشگاه لايبرتي آمريكا,دانشگاه لوماليندا آمريكا,دانشگاه هاردين سيمونز آمريكا,دانشگاه كنت انگلستان, لباس مذهبي,روسري,دانشگاه مجامع الهي جنوب غربي آمريكا,لباس‌هاي لي سنگ‌شور,دانشگاه سنت لوئيس آمريكا,دانشگاه آتلانتيك فلوريدا آمريكا,رنگ كردن مو, دانشگاه ايالتي فلوريدا, صفر,دانشكده آلن آمريكا,دانشگاه لانگ‌وود آمريكا, صندل,مؤسسه فناوري جورجيا آمريكا,لباس‌هاي وسوسه‌انگيز,دانشگاه ايالتي جنوب غربي ميسوري آمريكا,دانشگاه آلاباما آمريكا,دانشگاه آلورنيا آمريكا,لاك‌زدن ناخن,دانشگاه ايالتي لويزيانا آمريكا,دانشگاه بريگهام آيداهو,لباس چسبان,دانشگاه ايالتي آركانزاس آمريكا,لباس كوتاه,لباس سوراخ‌دار,لباس خمره‌اي,دانشگاه ايالتي پن آمريكا, , |

مسئله‌ى انتظار هم كه جزء لاينفك مسئله‌ى مهدويت است، از آن كليدواژه‌هاى اصلى فهم دين و حركت اساسى و عمومى و اجتماعى امت اسلامى به سمت اهداف والاى اسلام است؛ انتظار؛ انتظار يعنى ترقب، يعنى مترصد يك حقيقتى كه قطعى است، بودن؛ اين معناى انتظار است. انتظار يعنى اين آينده حتمى و قطعى است.

«رهبرمعظم انقلاب»


موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ شنبه 3 دی 1390برچسب:امام خامنه ای,رهبر,مقام معظم رهبری,سید علی خامنه ای,دین,انتظار,اسلام,, |

یاد خدا را هم چون حرز سعادت همواره با خود داشته و در دل حفظ کنید. تقوا و اجتناب از گناه ، احساس مسئولیت سیاسی و اجتماعی، کسب علم و آگاهی، آمادگی دائمی برای دفاع از انقلاب اسلامی و رفتار انسانی و دل نشین با خانواده و معاش آن توصیه های همیشگی من است.

                                                                                             سید علی خامنه ای

                                                                                       (متن نوشته شده در پایین عکس)

 

نمی گویم که در عالم ولی نیست 

ولی بالاتر از سید علی نیست

  بهشت ارزانی خوبان عالم

 

 بهشت من بجز سید علی نیست


 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 29 آذر 1390برچسب:امام خامنه ای,رهبر,مقام معظم رهبری,بهشت,سید علی خامنه ای,, |

حقیقت کسانی که با تو بیعت می کنند،جز این نیست که با خدا بیعت می کنند و

بیعت می کنند و دست خدا بالای دست های آنان است

پس هر که پیمان شکنی کند تنها به زیان خود پیمان می شکند

و هرکه بر آن چه با خدا عهد بسته وفادار بماند

به زودی خدا پاداشی بزرگ به او می بخشد.

سوره فتح، آیه 10

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 28 آذر 1390برچسب:بیعت,پیمان,عهد,خدا,پاداش,, |

ديديم صلابت تو پابرجا ماند
انگشت تحير به لب دنيا ماند
والله به تاريخ نخواهند نوشت
سيد علي خامنه‌اي تنها ماند

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 26 آذر 1390برچسب:سید علی خامنه ای,امام خامنه ای,تاریخ,رهبر,ولایت,, |

 

وقتی یک گل آفتابگردان رو می بینید اولین چیزی که به ذهن تون خطور می کند خورشید است و این که جهت آفتاب کدام طرف است!

بسیجی باید آفتاب گردان باشه ؛ وقتی یک نفر وقتی به یک بسیجی نگاه می کنه باید امام خامنه ای

( ولایت فقیه )، شهدا، انقلاب و شور انقلابی رو در اون ببینه ! مخصوصا اگر بسیجی هم از نوع  دانشجو باشه!

بسیج تجلی ولایت و انقلاب است، و بسیجی بودن مسئولیتی است بسیار بزرگ. چرا که بسیجی نمادی است از فردی ولایتی و انقلابی واز همه لحاظ باید در جامعه برتر باشد و حرف اول را بزند و هر کس که به اون نگاه می کنه باید متوجه امر امام خامنه ای شود.

و حرف آخر بسیجی سردار جنگ نرم است... .

 

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 25 آذر 1390برچسب:بسیج,بسیجی,امام خامنه ای,رهبر,انقلاب,انقلابی,آفتابگردان,شهید,شهدا,دانشجو,دانشجوی بسیجی,ولایت,ولایتی,جنگ نرم,سردار, |

آیت الله مصباح یزدی : اگر امثال بنده شبانه روز تسبیح دست بگیریم و فقط خدا را شکر کنیم که خدا چنین رهبری به ما داده والله معتقدم که از عهده شکر این نعمت بر نمی آییم .


موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 27 آذر 1390برچسب:امام خامنه ای,ایت الله مصباح یزدی,تسبیح,شکر,رهبر,مقام معظم رهبری,نعمت,, |

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:حجاب,ولایت,امام خامنه ای,رهبر,مقام معظم رهبری,حریم ولایت,, |

چادر ، هم بهترین نوع حجاب و هم نشانه ی ملی ما است و هیچ منافاتی هم با تحرک زن ندارد اگر واقعا کار اجتماعی و سیاسی و فکری به معنای تحرک باشد. لباس رسمی زن می تواند چادر باشد که بهترین نوع حجاب است. ( مقام معظم رهبري )

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:چادر,حجاب,زن,اجتماع,سیاسی,امام خامنه ای,رهبر,مقام معظم رهبری,, |

 

امام خامنه ای در دیداری که اخیرا به مناسبت هفته بسیج با بسیجیان داشتند، بسیج را حرکتی برآمده از روح و حقیقت مکتب عاشورا برشمردند و خاط نشان کردند: بسیج، حرکتی مردمی است که با حضور همه قشرها، از دل ملت و برای ملت تشکیل شده و در همه عرصه های دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، یاری مستضعفان، تولید، فناوری، ورزش، درخشش های بین المللی و در هر کار خیر، حضوری پر برکت داشته است.

ایشان بسیج را یک مجموعه حزب الله واقعی نامیدند و در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج 8 خصیصه مهم را برای بسیجی بر شمردند و در مقابل 8 آسیب را که ممکن است دامن گیر بسیج و بسیجیان شود را نیز بیان کردند.

امام خامنه ای در سخنان خود به این 8 ویژگی بسیجی بودن بدین شرح اشاره فرمودند:

1.        بسیجی سیاسی است؛ سیاست زده، سیاسی کار و جناحی نیست.

2.     مجاهد است؛ بی انضباط و افراطی نیست.

3.   عمیقا متدین و متعبد است؛ متحجر و خرافی نیست.

4.    با بصیرت است؛ از خود راضی نیست.

5.    اهل جذب حداکثر یست؛غیور است و درباره اصول تسامح نمی کند.

6.     طرف دار علم است؛ علم زده نیست.

7.     اخلاق علمی دارد؛ این اخلاقش ریاکاری نیست.

8.     فعال در آباد کردن دنیاست؛خود اهل دنیا نیست.


 

 

 

مؤمن (بندگان خاص پروردگار) همیشه علی الارض* می رود حتی اگر تمام سطح زمین را باتلاق پوشانده باشد.

 

________

یکی از ویژگی های عباد الرحمان که در سوره فرقان ذکر شده این است:

و عباد الرحمن الذین یمشون علی الارض هونا و ... (63)

 

در قرآن دو عبارت علی الارض و فی الارض استفاده شده،که فی الارض برای گناه کاران و علی الارض برای عبادالرحمن و بندگان خوب خدا!

اگر در معنای این دو عبارت دقیق بشیم می بینیم که کلمه "فی" به طور مثال وقتی به کار می رود که شیء ای را درون جایی مثل جعبه قرار دهیم ولی "علی" را به وقتی به کار می بریم که شی را روی جعبه بگذاریم. عباد الرحمن نیز روی زمین راه می روند ولی زمینی و دل بسته آن نمی شوند و همواره یاد خدا و آخرت می کنند در صورتی که گناه کاران در زمین راه می روند به این معنا که دل بسته آن شده اند وخدارا فراموش می کنند و در این غفلت به گناه می پردازند!

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:مومن,بنده,باتلاق,گناه,, |

.:مــا مــنـتـظــریـم تـا مـــحــــرم گـردد

هـنــگـامـه امـتــحــان مـیــسـر گـردد

ما می دانیـم و تیــغ و حلـقـوم شـما

یک مو ز سر سید علی اگر کم گردد:.

.:*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*:.

دل را اگـر از حـســیـن بـگـیـرم چـه کـنم؟

بـی عـشـق حـسـیـن اگر بمیرم چه کنم؟

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامــان حـســیـن اگـر نـگـیـرم چـه کـنم؟

فرا رسیدن ایام شهادت امام عاشقان شهادت بر تمامی رهروان راستینش تسلیت!

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:امام حسین,شهادت,محرم,سفر,اربعین,امام خامنه ای,سید علی خامنه ای,, |

در ادامه مطلب چند تا عکس از مارک های اسرائیلی گذاشتم، توضیحاتش هم باشه برای بعد!

دکتر بيژن فرزامی، دانشمند برجسته بيوشيمی ايران و عضو هيات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از تحمل بيماری، در سن 75 سالگی درگذشت.

به گزارش ايسنا عوارض ناشی از سکته مغزی چند سالی بود که دکتر فرزامی را از فعاليت در دانشگاه و محيط‌ های علمی بازداشته بود، اما کلام دلنشين استاد که هيچ گاه از حرکت و تلاش علمی باز نمی‌ايستاد، همچنان آويزه گوش صدها شاگرد اوست که می‌گفت:

«شرط خوشبختی در زندگی، نهراسيدن از مشکلات، پايداری و درک ارزش‌های خودمان است. بايد بدانيم اگر برای اهداف و ارزش‌های خودمان کوشش کنيم به هدف می‌رسيم... اشکال کار ما اين است که سريعا در مقابل مشکلات عقب‌نشينی می‌کنيم. چيزی که برای اجتماع ما مضر است، خودکم بينی و يأس است. ما نبايد زود صحنه را خالی کنيم، تا هم خودمان زندگی پرباری داشته باشيم و هم بتوانيم به مملکت خدمت کنيم و اين خيلی ارزشمند است...»

درگذشت اين استاد عاليقدر را به جامعه علمی کشور تسليت می گویم.
 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ چهار شنبه 17 آبان 1390برچسب:دکتر بیژن فرزامی,بیوشیمی,دانشگاه علوم پزشکی تهران,, |

صدای آشنا 

نوای نینوا دارد بسیجی

صدای آشنا دارد بسیجی

درون جبهه می بینی که در سر

هوای کربلا دارد بسیجی

بسیجی دیده بیدار عشق است

بسیجی پیر میدان دار عشق است

اگر چه کوچک و کم سن و سال است

ولیکن در عمل، سردار عشق است

حسین ای درس آموزشهادت

بسیجی از تو آموزد شهادت

خوشا سیمای آن دلدار دیدن

حضور حضرت مهدی رسیدن

کنار یار در سنگر نشستن

سلامی گفتن و پاسخ شنیدن

ز مهدی چون که یاد آرد بسیجی

به جای اشک، خون بارد بسیجی

از آن مرکب نشین جبهه جنگ

حکایت ها به دل دارد بسیجی

شب حمله شب از جان گذشتن

شب حمله شب میثاق بستن

خدا را دیدن و خود را ندیدن

بت وابستگی ها را شکستن

شب حمله شب دیدار مهدی است

به سنگر سر کشیدن کار مهدی است

چراغ محفل سنگر نشینان

فروغ روشن رخسار مهدی است

شب حمله نشان از یار دارد

دل عاشق در آن شب کار دارد

میان سنگر و دشت و بیابان

بسیجی وعده دیدار دارد

شب حمله شب میثاق یاران

که می بارد گلوله هم چو باران

بسیجی زیر لب گوید: خدایا!

نگه داری کن از پیر جماران

خداوندا به سوز داغداران

به اخلاص و جهاد پاسداران

به صدیقان و پاکان سحرخیز

به اشک دیده شب زنده داران

خداوندا به صبر دردمندان

به ایثار و جهاد رادمردان

درون جبهه ها زرمندگان را

خداوندا خودت پیروز گردان

(محمد جواد محدثی)

 


 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:نینوا,بسیج,جبهه,کربلا,عشق,سردار,شهادت,امام مهدی,سنگر,جماران,محمد جواد محدثی,, |

تا حب علی بود مرا در رگ و پوست

رنجم ندهد سرزنش دشمن و دوست

جز نام علی لب به سخن وانکنم

از کوزه همان تراود که در اوست

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

شناخت علی ذهنیت است و حب علی احساس اما تشیع علی، عمل است.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

عید سعید غدیر بر همه شیعیان مبــــــارک باد!!!

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:امام علی,ذهنیت,احساس,تشیع,شیعه,غدیر, |

 

در دوران غیبت امام عصر(ع) و در دورة انتظار ظهور حضرتش، آداب و اخلاقي براي پيروان اهل بيت(ع)‌ در قرآن و روايات ترسيم شده است که آشنايي و انجام آنها، راه نجات و رمز عبور سالم از اين بحران مي‌باشد. در روايات اهل بيت(ع) دوره‌اي بحراني و سخت براي ايام غيبت ترسيم شده است و ضرورت ايجاب مي‌نمايد نسبت به آداب و اخلاق اين دوره آموزش‌هاي کافي را ديده باشيم، خداوند در اين خصوص مي‌فرمايد: «اي اهل ايمان، در کار دين صبور باشيد، يکديگر را به صبر و مقاومت سفارش کنيد و مراقب کار دشمن و خداترس باشيد، شايد رستگار شويد».1 حضرت باقر(ع) در تفسير اين آيه فرمودند: «يعني صبور باشيد بر انجام واجبات و يکديگر را به صبر و مقاومت در برابر دشمنان سفارش کنيد و عهدتان را با امام منتظرتان محکم کنيد».2

 

در اينجا به معرّفي 14 صفت از صفات اخلاقي که لازمة يک شخص منتظر است مي‌پردازيم:

1. ورع و رعايت محاسن اخلاقي

2. پرهيز از شکّاکيّت و پيروي از راه ائمة پيشين

3. سفارش يکديگر به صبر

4. دوري از صفات ناپسند مردم آخرالزّمان

5. اختيار گمنامي و پرهيز از شهرت کاذب و حفظ زبان

6. زمينه‌سازي ظهور

7. ذکر کثير و عبادت

8. گرفتن معارف دين از دين‌شناسان امين و رجوع به علما

9. آمادگي نظامي

10. تقيّه

11. دعا

12. مراجعه به کتب دانشمندان امين و اصيل

13. همکاري بين شيعيان و حديث‌شناسي

14. مسئوليت‌پذيري نسبت به شيعيان

 

ماهنامه موعود شماره 108

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:امام زمان,انتظار,اخلاق,غیبت,صبر,منتظر,ورع,آخرالزمان,گمنام,شهرت,ذکر,عبادت,عالم,نظام,تقیه,دعادانشمند,شیعه, |

کلیپ صوتی گزیده ای از بیانات امام خامنه ای پیرامون  مقابله جوانان مومن در برابر قتل عام فرهنگی

تهیه شده توسط دفتر فرهنگی دانشکده مواد و متالورژی .

کیفیت بالا (stereo) .

لطفا جهت استفاده بهتر از هدفون استفاده نمایید .

حجم : ۱٫۷۸ MB

مدت زمان:۱٫۳۷ دقیقه .

دیدار با بسیجیان سراسر کشور ۱۳۷۱/۴/۲۲

 

دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشا – سعى مى‏کند جوانهاى ما را از مابگیرد.

کارى که دشمن از لحاظ فرهنگى مى‏کند، یک “تهاجم‏ فرهنگى” بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگى» یک «غارت فرهنگى» و یک «قتل عام فرهنگى» است. امروز دشمن این کار را با ما مى‏کند.

چه‏ کسى مى‏تواند ازاین فضیلتها دفاع کند؟

آن جوان مؤمنى که دل به دنیا نبسته، دل به منافع شخصى نبسته و مى‏تواند بایستد و از فضیلت ها دفاع کند. کسى که خودش آلوده و گرفتاراست که نمى‏ تواند از فضیلت ها دفاع کند!

این جوان بااخلاص مى‏ تواند دفاع کند  این جوان، از انقلاب، از اسلام، از فضایل و ارزش هاى‏ اسلامى مى‏ تواند دفاع کند.

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ شنبه 21 آبان 1390برچسب:امام خامنه ای,جوان,مومن,بسیج,تهجم فرهنگی,شبیخون,غارت,قتل عام,فضیلت,فرهنگ,, |

در راستای اجرای فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر آموزش حفظ قرآن کریم (10 میلیون حافظ) سایت مدرسه مجازی قرآن کریم راه اندازی شده!

ضمنا حافظ کل قرآن بود و سن مهم نیست حتی با حفظ چند صفحه و تدبر و تعقل در آن می توان به فرمایش امـــام خــامنه ای عمل نمود!

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 20 آبان 1398برچسب:امام خامنه ای,حفظ,قرآن,سن,مدرسه,10 میلیون,, |

این شعر، اصلا شعر زیبایی نیست اما واقعیتی است! العجل هایی که بعضی از ما می گوییم حکایت  نامه های کوفه است!

نیا نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست

دو صد ترانه به لب ها یکی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس که در زلال دلی

هزار آینه نقش و یکی برای تو نیست

 

نیا میا گل نرگس به آسمان سوگند

قسم به نام و نهادت دلی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس ز رنج ما تو مکاه

کسی ز خلق و خلایق فدای راه تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس بدان و آگه باش

که جای سجده گه ما هنوز برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس به مجلس ندبه

که ندبه، ندبه خلقه است، پایگاه تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس دعای عهد کجاست؟

نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس به جان تشنه عشق

دعا، دعای ظهور است ولی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس سقیفه ها بر پاست

ردای سبز خلافت ، ولی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس که چون علی تنها

به فجر صبح ظهورت کسی کنار تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس تو را به خاک بقیع

که شهر ما نه محیای گام های تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس به مادرت زهرا

کسی برای شهادت به کربلای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس نیا به دعوت ما

هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست

 

نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا

برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست

 

ما برای ظهور مولایمان چه کرده ایم؟؟

 

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:ترانه,آینه,امام زمان,ندبه,پایگاه,عهد,نماز,ظهور,سقیفه,امام علی,بقیع,حضرت زهرا,کربلا,نامه,کوفه, |

توصیه هایی از امام خامنه ای درباره تشکیل و حفظ خانواده و زندگی زناشویی

(حتما ببینید)

نظر یادتون نره!!!

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:امام خامنه ای,بهشت,ازدواج,زندگی مشترک,خانواده,, |

دو نکته اساسی در حرکت امام بزرگوار  بود که همین دو نکته، سرمایه ارزشمند این انقلاب بود و هست یکی این است که هدف این انقلاب، اسلام است. دوم این که سربازان این انقلاب و لشکر این انقلاب مستضعفان و پابرهنگان و همین قشر جوانند.این انقلاب را،پابرهنگان به پیروزی رساندند.

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 17 آبان 1390برچسب:امام خمینی, امام خامنه ای,انقلاب,اسلام,مستضعفان,پابرهنگان,جوان,پیروزی,, |

امام خامنه ای :

حزب اللهی یعنی کسی که در خدمت خداست و هیچ وابستگی تشکیلاتی سیاسی، جز وابستگی به انقلاب و اساس انقلاب که اداره الهی است ندارد.

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 16 آبان 1390برچسب:امام خامنه ای,انقلاب,, |

الماس اگر چه از همه جواهرها شفاف تر است، سخت تر نیز هست، ماندن در صف اصحاب عاشورایی امام عشق تنها با یقین ممکن است ...

 و ای دل! تو را نیز از این سنت لا تغییر خلقت گریزی نیست. نپندار که تنها عاشورائیان را بدان بلا آزموده اند و لا غیر ... صحرای بلا به وسعت تاریخ است.

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 15 آبان 1390برچسب:الماس,جواهر,عاشورا,امام,عشق,شهید آوینی,, |

شهادت، گل خوشبو و معطري است که جز دست برگزيدگان خداوند در ميان انسانها، به آن نمي رسد.

( امام خامنه ای)

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 14 آبان 1390برچسب:شهادت,گل,امام خامنه ای, |

پیوسته لباس رزم خواهم پوشید

تا محو شب سیاه خواهم کوشید

در صبح ظفر، شراب پیروزی را

با کاسـه آفـتـاب خـواهـم نوشید

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:رزم,شب,سیاه,آفتاب, |

امام صادق ( ع) می فرمایند :
تعجب می کنم از کسی که فرار می کند از چهار چیز ، چگونه به طرف چهار چیز نمی رود؟


تعجب می کنم از کسی که از چیزی خائف است ، اما به این جمله از قران پناه نمی برد. " حَسبُنَا الله و نِعمَ الوَکیل " زیرا حق تعالی پشت سر این آیه می فرماید : " فانقلبوا بنعمۀ من الله و فضل لم یمسسهم سو " یعنی خدای تعالی بر می گرداند آنچه را که از او می ترسیدند به نعمت از جانب خودش و فضیلتی که نتیجه اش این است که بدی آنها را مس نمی کند .

و تعجب می کنم از کسی که از چیزی غمگین است و کلمه ی طیبه ی " لا اِلهَ اِلا انتَ سُبحانَکَ اِنی کُنتُ مِنَ الظالِمین " را نمی گوید چون خداوند در عقب این ذکر می فرماید " و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین " یعنی مایوس را با گفتن این ذکر از غم نجات دادیم و همچنین مومنین اگر این ذکر را بگویند از غم نجات پیدا می کنند .

و تعجب می کنم از کسی که دیگران بخواهند به او مکری برسانند و او را اذیت کنند و او نمی گوید : " اُفَوِضُ اَمری اِلَی الله اِنََّ اللهَ بصیرٌ بالعِباد " تا او از مکر ایمن شود. زیرا پروردگار متعال می فرماید : " فوقاه الله سیئات ما مکروا " یعنی خدای متعال نگه می دارد گوینده ی این ذکر را از بدیهای مکر آنها .

و تعجب می کنم از کسی که دنیا و زینت دنیا را بخواهد و نمی گوید "ماشا ءَ اللهُ لا قُوةَ اِلا بالله " زیرا خداوند در پی این جمله ی آن شخص می گوید " فعسی ربی ان یو تمن خیرا " یعنی خدای تعالی می دهد به کسی که این جمله را بگوید بهتر از آنچه به آن ثروتمندان داده است. 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:امام صادق,ترس,غم,, |

شهیدی كه بر خاك می‌خفت 

سرانگشت در خون خود می‌زد و می‌نوشت 

دو سه حرف بر سنگ: 

«به امید پیروزی واقعی 

نه در جنگ، 

كه بر جنگ!»

قیصر امین پور

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 30 مهر 1390برچسب:شهید,خاک,پیروزی,جنگ, |

شهيدی كه بر خاك می‌خفت 

چنين در دلش گفت: 

«اگر فتح اين است 

كه دشمن شكست،

 چرا همچنان دشمنی هست؟»

قیصر امین پور

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 29 مهر 1390برچسب:شهید,فتح,دشمن,, |

می گفت: مواظب باشید، هر چه دم دستتان رسید نخورید. خصوصاً تیر و ترکش، اینها بیت المال است. حساب و کتاب دارد. فردا باید جوابگو باشید. مال ملت بیچاره عراق است. از گلوی خودشان بریده اند، سر وته خرجشان را زده اند شندر غاز تهیه کرده اند و داده اند برای مهمات، آنوقت شما راه به راه آنها را می خورید و شهید و مجروح می شوید؛ این درست است؟ نشنیده اید که فی حلالها حساب و فی حرمها عقاب! دنیا ارزش ندارد. یک خورده جلوی شکمتان را نگه دارید.

 

به نقل از سایت شهید آوینی

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:تیر,ترکش,بیت المال,عراق,شهید,حلال,حرام,, |

11 خاصیت مشکی :

1. رنگ مشکی رنگ اقتداراست ؛به همین خاطر بالاترین درجه ورزش های رزمی مشکی است. یعنی از این بالاتر رنگی نیست.

2. رنگ مشکی رنگ دانایی است؛ به همین خاطر ردای قضات و وکلا در کل دنیا مشکی یا سرمه ای تیره است.

3.رنگ مشکی رنگ تقدس است؛به همین دلیل ردای راهبه ها و کشیش ها مشکی است.

4.رنگ مشکی یعنی "نه" گفتن به غریزه جنسی است؛ به همین خاطر کارکرد ویژه در حجاب داره وجاذبه های جنسی رو به حداقل ی رسونه.

5.رنگ مشکی رنگ هیبت و عظمت است؛چون پرده و سنگ های خانه خدا مشکی است.

6.رنگ مشکی رنگ نجابت و شرافت است؛ زیرا در فرانسه و انگلستان در قصرهای نجبا، حتی سنگ ها و لوازم منزل به رنگ مشکی است.

برگرفته از برنامه سمت خدا(خانم نیلچی زاده)

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:چادر,مشکی,ورزش رزمی,سرمه ای,غریزه جنسی,حجاب,خانه خدا,, |

بـا نـام رضـــا دلــت مـصــفــا گــردد

درد و غـم سـیـنـه ات مـداوا گــردد

گر روی نهی به درگهش با اخلاص

هر عــقــده ز کـار بـسته ات واگردد

میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت بر تمامی محبان ولایت مبارک!!!!


 

 

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, |

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امیرعلی ثقفی‌فر دانش‌آموز مقطع سوم راهنمایی با ارسال نسخه‌ای از نامه‌اش برای خبرگزاری فارس به سؤال امسال رئیس جمهور از دانش‌آموزان، که هر ساله در قالب پرسش مهر مطرح می‌شود، پاسخ داد.

احمدی‌نژاد در پیام ضبط شده‌اش که امروز از شبکه‌های سیما و بلندگوی مدارس پخش شد، از دانش‌آموزان پرسیده بود، اگر جای رئیس جمهور بودید، برای اعتلای ایران اسلامی چه می‌کردید؟

امیرعلی ثقفی‌فر در بخشی از نامه‌اش آورده: آقا اجازه، ما اگر جای شما باشیم، وقتی می‌بینیم که اعتلای ایران و اقتدار ایران با حضور یک جریان در دفتر خودم به خطر افتاده و وقتی می‌دیدم که رهبرم در نامه‌ای این خطر را از قبل به من گوشزد کرده، آن رئیس دفتر را فوری برکنار می‌کنم.

در ادامه نامه آمده: وقتی می‌دیدیم که این جریان تمام نقاط مثبت و دولتی را به نقطه ضعف تبدیل کرده و در هر فساد اقتصادی و رسانه‌ای ردپایی از او وجود داشته و اسنادش هم در رسانه‌ها موجود است و جایی برای انکار نمانده وقتی می‌دیدم که مثلا امثال بابای ما که سال 84 با آمدن شما کلی ذوق داشتند که انقلابی‌ها دوباره روی کار آمده‌اند و امروز اما خبرها را با آه و حسرت دنبال می‌کنند وحال شان گرفته شده از دولت فعلی و مدام می‌گویند کاش قدر دولت قبل را شما می‌دانستید و ریش و قیچی را دست همان آقایی که من اگر جای شما بیایم بر کنارش می‌کنم، نمی‌دادید".

به گزارش فارس، در پایان نامه این دانش‌آموز آمده است: آقا اجازه، ما که جای شما نمی شود باشیم اما تو را به خدا حال افرادی امثال بابای ما را بیشتر از این نگیرید.
 

انتهای پیام/
 خبر گزاری فــــارس  

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ شنبه 16 مهر 1390برچسب:خبر گزاری فارس,نامه,پرسش مهر,احمدی نژاد,ایران,رهبر,انقلاب,, |

تربت پاك خوزستان، پوشيده از شقايق‌هاي سرخ، بار ديگر ميزبان قدوم مباركي است كه راه تاريخ را به سوي نور مي‌گشايند و اين شقايق‌هاي سرخ نيز كه تو گويي با خون  آبياري شده‌اند، بر همان پيماني    شهادت  مي‌دهند كه حزب الله را بدين خطه كشانده است؛ همان پيماني كه رجالي از مؤ‌منين با حق بسته‌اند و در همه‌ي طول تاريخ بر آن پايمردي ورزيده‌اند. 

 

 

 

 تربت پاك خوزستان، پوشيده از شقايق‌هاي سرخ، بار ديگر ميزبان قدوم مباركي است كه راه تاريخ را به سوي نور مي‌گشايند: حزب الله؛ مرداني كه تندباد عواصف آنان را نمي‌لرزاند، از جنگ خسته نمي‌شوند، ترسي به دل راه نمي‌دهند، بر خدا توكل مي‌كنند و عاقبت نيز از آن متقين است.

اسوه‌ي حزب الله  ، ابوالفضل العباس (ع)  است و درس وفاداري را از او آموخته‌اند. وقتي با اين جوانان سخن از عباس مي‌گويي، در دل خود جراحتي هزار و چند صد ساله را باز مي‌يابند كه هنوز به خون تازه آغشته است؛ جراحت كربلا را مي‌گويم.

 اكنون وعده‌ي خداوند تحقق يافته است و قومي را مبعوث ساخته كه محبوب او هستند و او نيز محبوب آن هاست، و چه چيزي خوش‌تر از ملامتي كه در راه محبوب كشند؟ آماده شو برادر، جراحت كربلا هنوز هم تازه است و تا آن خون خواه مقتول كربلا نيايد، اين جراحت التيام نمي‌پذيرد.  

غروب سر رسيده است و تا شب، تا پايان انتظار، فاصله‌اي نيست. گوش كن! صداي تپش مشتاقانه‌ي قلب‌هايشان را مي‌شنوي؟ برادران، اين قلب تاريخ است كه در سينه‌ي شما مي‌تپد.

 

 

حزب الله اهل ولايت است و اهل ولايت بودن دشوار است؛ پايمردي مي‌خواهد و وفاداري. تربت پاك خوزستان، پوشيده از شقايق‌هاي  سرخ ، بار ديگر ميزبان قدوم مباركي است كه راه تاريخ را به سوي نور مي‌گشايند و اين شقايق‌هاي سرخ نيز كه تو گويي با خون آبياري شده‌اند، بر همان پيماني     شهادت مي‌دهند كه حزب الله را بدين خطه كشانده است؛ همان پيماني كه رجالي از مؤ‌منين با حق بسته‌اند و در همه‌ي طول تاريخ بر آن پايمردي ورزيده‌اند. اكنون وعده‌ي خداوند تحقق يافته است و قومي را مبعوث ساخته كه محبوب او هستند و او نيز محبوب آن هاست، و چه چيزي خوش‌تر از ملامتي كه در راه محبوب كشند؟  

امشب، سكوت شب رازدار دعاهايي است كه تا عرش صعود مي‌يابند و زمين را به آسمان متصل مي‌كنند. اي نخل‌ها، اي رود، اي نسيم، اي آنان كه با نظام تسبيحيِ عالم وجود در پيونديد، با ما كه اين پيوند نداريم بگوييد كه تقدير چيست و قضاي الهي بر چه گذشته است.

هزارها سال از هبوط انسان مي‌گذرد و در اين پهنه‌ي تاريخ كه صحنه‌ي گذار از باطل به سوي حق است چه ظلم‌ها كه نرفته است و چه خون‌هاي مطهر كه بر زمين نريخته است! پروردگارا، تو در جواب فرشتگان فرمودي: «اني ا‌علم ما لا تعلمون _ من چيزي مي‌دانم كه شما نمي‌دانيد.»(١) پروردگارا، چگونه تو را شكر گوييم كه ما را در اين عصر كه پهنه‌ي تفسير اين آيت رباني است به گذرگاه زمان كشانده‌اي؟  

 

 شور و اشتياق بچه‌ها قابل توصيف نيست. آنان با آنچنان شوق و شوري به صحنه‌هاي مقدم نبرد مي‌شتابند كه تو گويي نه ظاهر، كه باطن را مي‌بينند؛ اگرنه، ظاهر جنگ كه زيبا نيست. آنها دل به حق خوش دارند و چهره‌هاي شاداب شان حكايت از عمق آگاهي شان دارد. 

آنان زمان خود را به‌خوبي مي‌شناسند و رسالت خود را به‌روشني دريافته‌اند. آنها بچه‌هاي محله‌هاي من و تو هستند؛ همان‌ها كه در مسجد و بازار و اينجا و آنجا مي‌بيني. آن يكي كاسب بازار است، ديگري دانشجوست و اين سومي، روستايي پاك‌طينتي كه با خود طبيعت را، صداي آب روان را، نسيم پاك كوهستان‌ها را در بقچه‌اي بسته است و مي‌آورد. 

در آن سوي فاو، در مقر فرماندهي بعثي‌ها، به حاج بخشي بر خورديم؛ چهره‌ي آشناي حزب الله تهران. هر كس سرزندگي و بذله‌گويي و آن چهره‌ي شاداب او را مي‌ديد باور نمي‌كرد كه دو ساعت پيش فرزندش شهيد شده باشد. اما حقيقت همين بود. هنگامي كه ما به حاج بخشي بر خورديم دو ساعتي بيش از شهادت فرزندش نمي‌گذشت. او حاضر نشده بود كه به همراه پيكر فرزند شهيدش جبهه‌ي نبرد را، ولو براي چند روز، ترك گويد. ما آخرين بار كه او را ديده بوديم در تهران بود، هنگامي كه كاروان نخستین «راهيان كربلا» عازم جبهه‌ي نبرد بودند. هر جا كه حزب الله تهران هست او نيز همان جاست و علمداري مي‌كند.

 

 

 

 

حزب الله از متن امت خوب ما برخاسته‌اند و در دل مردم جاي دارند. آنها يادآور وعده‌هاي قرآن و روايات هستند و تو گويي همه‌ي تاريخ منتظر قدوم آن ها بوده است. به اين چشمان اشك‌آلوده بنگريد؛ اين اشك‌ها نشان مي‌دهد كه جراحت كربلا بعد از هزار و چند صد سال هنوز بر دل‌هاي ما تازه است. خداوند حزب الله را براي خونخواهي حسين‌(ع) و باز كردن راه كربلا برانگيخته است. 

حاج بخشي با يك گوني شكلات و دريايي از سرور به سوي خط مي‌رفت تا بين بچه‌ها شادي و شكلات پخش كند. او مرتباً مي‌گفت اينجا خانه‌ي خودمان است و همه مي‌دانستند كه او نظر به كشورگشايي ندارد، بلكه مي‌خواهد از سر طنز جوابي به صدام داده باشد. و به‌راستي چه كسي مي‌تواند باور كند كه در اين لحظات، دو ساعتي بيش از شهادت فرزند او نمي‌گذرد و با اين‌همه، او هنوز هم روحيه‌ي طنزآميز خود را حفظ كرده است؟ چگونه مي‌توان اين‌همه را جز با معجزه‌ي ايمان تفسير كرد؟ 

همه‌ي بچه‌ها او را همچون پدري مهربان دوست مي‌دارند و شايد او نيز در هر يك از اين جوانان نشاني از فرزند شهيد خود مي‌بيند. و يا نه، اصلاً اين حرف‌ها زاييده‌ي تخيلات ماست و او آن چنان به حق پيوسته است كه شهيدان را مُرده نمي‌پندارد... خدا مي‌داند. 

عمو حسن نيز به همراه حاج بخشي به راه افتاده بود. در كنار خط، بچه‌ها ساعت فراغتي يافته بودند و استراحت مي‌كردند، هر چند آتش دشمن به راه بود و لحظه‌اي قطع نمي‌شد. حاج بخشي به يكايك سنگرهايي كه بچه‌ها با دست در خاك كنده بودند سر مي‌زد و شادي و شكلات پخش مي‌كرد و دعا مي‌كرد كه خداوند اين بچه‌ها را حفظ كند. عمو حسن نيز درباره‌ي اسراي عراقي حرف مي‌زد و تعريف مي‌كرد كه چگونه اسرا از رفتار بچه‌ها شگفت‌زده شده بودند. 

همه چيز ساده و صميمي در جريان بود و اگر چشمي ناآشنا به اين صحنه‌ها مي‌نگريست، مي‌پنداشت كه قافله‌ي مرگ هزارها سال از اين بچه‌ها فاصله گرفته است، يا اگر زباني ناآشنا مي‌خواست به توصيف حالات اين بچه‌ها بپردازد مي‌گفت: آنها مرگ را به بازي گرفته‌اند. اما نه، ما كه آن ها را مي‌شناختيم، مي‌دانستيم كه اينچنين نيست.   

هر بار كه حاج بخشي جواني را در بغل مي‌گرفت، ما به ياد فرزند شهيد او مي‌افتاديم و از خود مي‌پرسيديم: آيا او هم به همان موجود عزيزي كه در ذهن ماست مي‌انديشد؟ اما او آن‌همه آرام و سرزنده و شاداب است كه تو گويي اصلاً داغدار جوانش نيست. 

يكي از بچه‌ها زخمي شده است و ديگران همگي در اطرافش جمع شده‌اند و از سر محبت به او شكلات مي‌دهند. يكي از بچه‌ها به شوخي مي‌گويد: سرش افتاده بود، پيوند كرديم! و اين حرف را به گونه‌اي مي‌گويد كه اگر كسي اين بچه‌ها را نشناسد، مي‌پندارد آنها مرگ را به بازي گرفته‌اند. اما نه، ما كه با آنها آشنا هستيم مي‌دانيم كه اينچنين نيست. آنها بيش از هر كس ديگري به مرگ مي‌انديشند و به عالم آخرت ايمان دارند و درست به همين دليل است كه از مرگ نمي‌ترسند. 

يكي از بچه‌ها مي‌گويد عاشقي اين حرف‌ها را هم دارد و منظورش عشق به حسين است. و باز آن جراحت هزار و چند صد ساله در سينه‌ي ما زنده مي‌شود؛ جراحت کربلا   مي‌گويم. آري، اگر مي‌خواهي كه حزب الله را بشناسي اين چنين بشناس: او اهل ولايت است، عاشق امام حسين (ع) است و از مرگ نمي‌هراسد. سلام بر حزب الله. 

تربت پاك خوزستان بار ديگر ميزبان قدوم مباركي است كه راه تاريخ را به سوي نور مي‌گشايند: حزب الله؛ مرداني كه تندباد عواصف آنان را نمي‌لرزاند، از جنگ خسته‌ نمي‌شوند، ترسي به دل راه نمي‌دهند، بر خدا توكل مي‌كنند، و عاقبت نيز از آن متقين است. 

*** 

بسيجي عاشق كربلاست و كربلا را تو مپندار كه شهري است در ميان شهرها و نامي است در ميان نام‌ها. نه، كربلا حرم حق است و هيچ‌كس را جز ياران امام حسين (ع) راهي به سوي حقيقت نيست.
 

 

 كربلا، ما را نيز در خيل كربلاييان بپذير. ما مي‌آييم تا بر خاك تو بوسه زنيم و آن‌گاه روانه‌ي ديار قدس شويم.

 

 

 

 

 


 

 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ پنج شنبه 14 مهر 1385برچسب:شهید آوینی,, |

باز آمد بوی ماه مدرسه    باز آمد بوی شادی های راه مدرسه

باز آمد ...

دوباره ماه مهر آمد و دوباره بازار خرید کیف و دفتر داغ شد!

اما چه بازاری؟! بازاری که پر شده از الگو های غربی، بد حجابی، فحشا و...!

بنگرید که از کودکی چه چیزهایی را یاد بچه ها می دهید!!

چه الگوها و عکس هایی را در ذهن آن ها نهادینه می کنید!!

به خودمان دروغ نگوییم که: بچه است! بزرگ میشه درست میشه!اینا که مهم نیست! اصل ده، بزار دلش پاک باشه!! و...

***

   چند سال پیش شاهد گفت و گوی خانمی با مادرم بودم.

می گفت، فلان خانم گفته این عروسک های باربی رو برای دخترانتان نخرید، روی آن ها اثر منفی داره، و...

آخر حرفش هم گفت: من اصلا این حرف ها رو قبول ندارم!دختر من هم باربی اش را به بغل می گیره هم چادرش رو سرش می کنه!

خیلی سعی کردم چیزی نگم و نگفتم. با خودم گفتم اگه بگم فلانی درست می گه و اینا روی ناخود آگاه بچه ها اثر می ذاره بهش بربخوره که یک بچه دبیرستانی داره نصیحتش می کنه یا توی تربیت بچه اش دخالت می کنم!

...

چند سالی گذشت،فکر کنم یکی دو سال پیش بود که دوباره حرفاش رو شنیدم که می گفت:اون خانم راست می گفت!حالا دارم تاثیرش رو می بینم!!

***

 2_3 سالی بود که همراه خانواده برای خرید کیف مدرسه و ... به بازار نمی رفتم!تا این که پارسال برای خرید کیف رفتم!چشمم که به قسمت کیف بچه ها افتاد، خشکم زد!صاحب اون عکس ها را نمی شناختم ولی با لباس نیمه برهنه و دختر و پسر مختلط!!!

چه بلایی قراراه سر این بچه ها بیاد!بچه ای که این قبیل عکس ها روی لوازمش است، حجاب و اسلام و شهادت براش چه مفهومی داره؟! آرمان انقلاب دیگه براش رنگی داره؟! پایبند به ارزش های اسلام و انقلاب  هست؟ فردا خون غیرت توی رگ هاش هست؟

 

حواسمون با شه که داریم جامعه فردامون رو داریم چه طوری داریم درست می کنیم!!!

یادمون نره که ما انقلاب کردیم تا اسلام ناب محمدی زنده بشه!

یادمون باشه که نتیجه ی  انقلاب ما شده، بیداری اسلامی!اما خدای ناکرده این بیداری اسلام رو برای خودمون لالایی اسلامی اش نکنیم!!!

.:ترس دشمن از حجاب زینب است:.

.:حفظ چادر انقلاب زینب است:.


 

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ شنبه 2 مهر 1390برچسب:مدرسه,بازار,باربی,چادر,حجاب,اسلام,شهادت,انقلاب,غیرت,بیداری اسلامی,زینب,, |

نمی دانم چه شد که کشکی کشکی آر پی جی زن و تیر بارچی دسته مان حرفشان شد و کم کم شروع کردند به تند حرف زدن و «من آنم که رستم بود پهلوان» کردن. اول کار جدی نگرفتیمشان. اما کمی که گذشت و دیدیم که نه بابا قضیه جدی است و الان است که دل و جگر همدیگر را به سیخ بکشند، با یک اشاره از مسئول دسته، افتادیم به کار. 

اول من نشستم پیش آر پی جی زن که ترش کرده بود و موقع حرف زدن قطرات بزاقش بیرون می پرید. یک کلاه خود دادم دست تیربارچی و گفتم: «بگذار سرت خیس نشوی. هوا سرده می چایی!» تیربارچی کلاه خود را سرش گذاشتو حرفش را ادامه داد. رو کردم به آر پی جی زن و خیلی جدی گفتم: «خوبه. خوب داری پیش می روی. اما مواظب باش نخندی. بارک الله.» کم کم بچه های دیگر مثل دو تیم دور و بر آن دو نشستند و شروع کردن به تیکه بار کردن!   

-  آره خوبه فحش بده. زود باش. بگو مرگ بر آمریکا!  

-  نه اینطوری دستت را تکان نده. نکنه می خواهی انگشتر عقیق ات را به رخ ما بکشی؟! 

-  آره. بگو تو موری ما سلیمان خاطر. بزن تو بر جکش. 

آن دو هی دستپاچه می شدند و گاهی وقت ها با ما تشر می زدند. کمک آر پی جی زن جلو پرید و موشک انداز را داد دست آر پی جی زن و گفت: «سرش را گرم کن، گراش را بگیر تا موشک را آماده کنم!» و مشغول بستن لوله خرج به ته موشک شد. کمک تیربارچی هم بهش برخورد و پرید تیربار را آورد و داد دست تیربار چی و گفت: الان برات نوار آماده می کنم. قلق گیری اسلحه را بکن که آمدم!» و شروع کرد به فشنگ فرو کردن تو نوار فلزی. آن قدر کولی بازی درآوردیم که یک هو آن دو دعوایشان یادشان رفت و زدند زیر خنده. ما اول کمی قیافه گرفتیم و بعد گفتیم: «به. ما را باش که فکر می کردیم الانه شاهد یک دعوای مشتی می شویم. بروید بابا! از شماها دعوا کن در نمی آد!»

به نقل از سایت شهید آویـــــــنی

موضوع : <-CategoryName->
ارسال شده توسط فرزند ـــید ـعلیـ در تاریخ جمعه 1 مهر 1390برچسب:آرپی جی زن,تیر بار چی,عقیق,, |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
آخرین مطالب ارسالی